Zwroty i reklamacje

SKŁADANIE REKLAMACJI


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. FORMULARZ REKLAMACJI


Przygotuj formularz reklamacji i prześlij go do nas na email: info@salonstudio.pl

Dokument powinien zawierać następujące dane:

Imię i nazwisko

Adres e-mail

Adres do korespondencji

Numer telefonu

Wskazanie numeru paragonu/faktury

Przyczyna reklamacji

Data zakupu 



2.ODESŁANIE PRODUKTU


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu, a także wypełnionym formularzem reklamacji. 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres wskazany w emailu będącym odpowiedzią na zgłoszenie reklamacji.

 

 

ZWROT TOWARU


1. FORMULARZ ZWROTU

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która nabyła towar w charakterze konsumenta). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, przygotuj odpowiednie oświadczenie i wyślij je na nasz adres email: info@salonstudio.pl.

 

2.ODESŁANIE PRODUKTU


Dokonując zwrotu, odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu, a także wypełnionym formularzem zwrotu.

Zwracany produkt należy wysłać na adres wskazany w emailu będącym odpowiedzią na zgłoszenie zwrotu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl